Architektura i nowoczesne budownictwo – Bertschi School Living Science Building / KMD Architects

Architekt: KMD Architects Lokalizacja: Seattle, Waszyngton Powierzchnia projektu: 5,225 sqf Koszt budowy: 930 000 USD (szacowany) Rok budowy: 2011 Właściciel / Najemca: Szkoła Bertschi Fotografie: Benjamin Benschneider + 11 Projekt to elementarne szkolne skrzydło naukowe znajdujące się w Capitol Hill sąsiedztwie Seattle, Waszyngton.
Budynek ma 1425 metrów kwadratowych plus 3,8 tys.
Stóp kwadratowych.
Budowa rozpoczęła się w czerwcu 2010 r.
I została zajęta w lutym 2011 r..
Benjamin Benschneider Ponieważ projekt ten ma spełniać wymagania Living Building Challenge 2.0, obejmuje on nietradycyjny, oparty na współpracy proces.
Dodatkowo wszystkie projekty projektu i usługi prekonstrukcyjne zostały wykonane pro bono.
Wyjątkowe wyzwania związane z Żyjącym Budynkiem wymagają od zespołu przyjęcia podejścia integracyjnego od samego początku.
Wszyscy członkowie zespołu projektowego, w tym interesariusze i kluczowi współpracownicy, tacy jak miasto i hrabstwo, byli zaangażowani w każdą decyzję z samego początku projektu.
Okazało się to nie tylko konieczne, ale i skuteczne podejście.
Pozwoliło to zespołowi na podejmowanie decyzji wraz ze wszystkimi potrzebnymi stronami i znalezienie rozwiązania, które byłoby najbardziej korzystne i trwałe dla projektu.
.
Benjamin Benschneider Przegroda budowlana jest wysoce izolowaną ścianą z ramą drewnianą z ekologiczną izolacją, certyfikatem FSC i drewnem regionalnym.
Do oszklenia zastosowano izolacyjne ściany osłonowe i systemy witryn, które zapewniały niską wartość i wysoką przepuszczalność światła widzialnego.
Są dwa rodzaje dachów na tym budynku; metalowy dach i zielony dach.
Metalowy dach jest odblaskowy i poddawany recyklingowi i służy do wychwytywania wszystkich znajdujących się na miejscu deszczówek.
Zielony dach pomaga również zredukować efekt wyspy ciepła podczas oczyszczania wody burzowej.
Wszystkie te materiały zostały wybrane ze względu na ich niski wpływ na środowisko, wynikający z ich recyklingu i lokalnego zaopatrzenia, a także zmniejszenia energii budowlanej, którą zapewnią.
Posiadanie projektu zorientowanego głównie na północ zapewnia wspaniałe światło dzienne.
Było to bardzo ważne, ponieważ budynek wymaga dobrego światła naturalnego dla szkoły i musi zmniejszyć obciążenie oświetlenia elektrycznego.
Przekracza standard LEED dla światła dziennego w szkołach.
Osiąga się to dzięki różnorodności starannie rozmieszczonych, parapetowych okien, świetlików i solatubów.
Czujniki światła dziennego są również zainstalowane, aby zmniejszyć zapotrzebowanie na energię elektryczną, a duża ściana osłonowa w sekcji Ecohouse lub szklarni w klasie tworzy w pełni dzienną przestrzeń w klasie.
Cechy budynku 2 Sprzęt mechaniczny w tradycyjnym sensie jest dość minimalny w tym budynku.
Nie ma centralnego systemu ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, a jedynie wentylatora odzysku energii.
Pomaga to stworzyć wyjątkowo wydajne środowisko wewnętrzne, nie marnując nadmiaru ciepła z budynku.
Ciepło pierwotne dla budynku jest zapewnione przez system anhydronicznego promieniowania podłogowego.
System kanalizacyjny dla tego budynku obejmuje różnorodne środki do uzdatniania wody i magazynowania.
Obejmuje to cysterny, zbiorniki do szarej wody i zbiorniki filtrów, filtry węglowe i filtry UV, które mogą uzdatniać wodę do standardów wody pitnej.
Cechy budynku Funkcje Living Building Challenge Wersja 2.0 (najnowsza wersja), Energia netto zerowa, Woda zerowa netto, Toaleta kompostująca, Światło dzienne, Radiant Floor, Naturalna wentylacja, Wysoka izolacja (R-50 Walls, R-40 Roof), Interior Green Wall to traktuj wodę szarą, nawiewnik odzysku energii, wewnętrzny i zewnętrzny obieg wody, aby pokazać przepływ wody, ogród deszczowy, zielony dach z mchu, na miejscu rolnictwo i ogród etnobotaniczny.
plan
[patrz też: wieszaki ubraniowe, drzwi do kabiny prysznicowej, Upadłość transgraniczna ]

Powiązane tematy z artykułem: drzwi do kabiny prysznicowej Upadłość transgraniczna wieszaki ubraniowe